Począwszy od października 2023 r. w Serwisie obligacyjnym zostanie wprowadzone dwuetapowe uwierzytelnienie (zwane 2FA z ang. Two-Factor Authentication).
Logowanie do Serwisu obligacyjnego będzie wymagało wpisania loginu i hasła, a następnie potwierdzenia za pomocą kodu SMS. Klient będzie miał możliwość ustawienia swojego urządzenia jako urządzenia zaufanego, co przy kolejnych logowaniach będzie skutkować rezygnacją z otrzymywania Kodu SMS. Jednakże dla pierwszego logowania następującego po dniu wprowadzenia zmiany 2FA, wymóg uwierzytelnienia czyli odebrania kodu SMS będzie obligatoryjny.
Prosimy zatem o sprawdzenie, czy w Serwisie obligacyjnym posiadacie Państwo prawidłowo zdefiniowany numer telefonu komórkowego i czy jest on wpisany w wymaganym formacie:
+48 (numer kierunkowy kraju) – XXX (trzy cyfry) – XXXXXX (kolejne cyfry)
Przykład poprawnego wpisania numeru:
+48-666-202020
Weryfikacja numeru telefonu przez Klienta to najważniejszy aspekt w całym procesie.
W celu dokonania zmiany należy w bocznym menu wejść w opcję [Klient=>zmiana danych kontaktowych].
Informujemy również, iż w przypadku logowania do Serwisu obligacyjnego za pośrednictwem Aplikacji: Banku bądź BM PKO BP będą obowiązywały zasady logowania tak jak dotychczas, czyli zgodnie ze sposobem uwierzytelnienia właściwym dla wymienionych aplikacji.